W naszej szkole obowiązuje prosta zasada przekładania sesji
✅ Możesz przełożyć sesję
co najmniej 1 godzinę przed planowaną wizytą. Dostępny czas na zmianę harmonogramu jest wyświetlany w profilu osobistym, przycisk
(Przełóż sesję).
⛔️ Jeśli coś Ci wypadło i nie możesz z niej skorzystać to przełóż sesję samodzielnie w swoim profilu osobistym. Jeśli nie powiadomiłeś o odwołaniu lub zmianie harmonogramu, Twoja wizyta zostanie automatycznie odczytana przez system jako zrealizowana!
⛔️ Sesja, na którą nie przyszedłeś bez wcześniejszego powiadomienia nie może zostać przełożona.
⛔️ Jeśli straciłeś dostęp do Internetu lub nie możesz być obecny z innego powodu? Niestety, nie możemy być odpowiedzialni za dostępność i jakość połączenia klienta, więc całkowite lub częściowe nieobecności na sesji uznaje się za przeprowadzone w całości. Wyjątkiem jest sytuacja, w której klient powiadomił logopedę lub administratora na 1 godzinę przed wizytą online.
⛔️ Jeśli nie ma żadnych opcji do zmiany wizyty i podane dodatkowe godziny, Ci nie odpowiada. Zalecamy przyjść na sesję według harmonogramu ponieważ zostanie ona automatycznie zarejestrowana jako zrealizowana!